A może Seminarium...

Wymagane dokumenty przy przyjęciu do WMSD

Maturzyści, studenci, absolwenci studiów pomaturalnych lub wyższych uczelni, pragnący podjąć studia i formację do kapłaństwa, oczekiwani są w gmachu Wyższego Seminarium Duchownego przy ul. Św. Barbary 41 w Częstochowie z następującymi dokumentami:

– prośba do Rektora WMSD o przyjęcie z podaniem motywów swojej decyzji
– własnoręcznie napisany życiorys
– świadectwo chrztu i bierzmowania
– pełny odpis aktu urodzenia (można dostarczyć w późniejszym terminie)
– świadectwo ukończenia szkoły ponadpodstawowej
– świadectwo dojrzałości w oryginale (można dostarczyć w późniejszym terminie); dyplom ukończenia katechizacji w szkole ponadpodstawowej (jeśli nie ma oceny na świadectwie)
– opinia proboszcza
– opinia katechety
– świadectwo lekarza rodzinnego o stanie zdrowia (załączając ewentualną dokumentację dotyczącą chorób, przebytych operacji i terapii)
– zaświadczenie o niekaralności (można dostarczyć w późniejszym terminie)
– dwie fotografie legitymacyjne (w stroju wizytowym, en face); wersja elektroniczna (rozdzielczość zdjęcia 500×625)

Należy umówić się na wstępną, indywidualną rozmowę w seminarium.

Kontakt: tel. 34 365 12 15;

e-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.